גם אתה יכול! להחזיק תיק השקעות באינטראקטיב ברוקס לחצו כאן>>> פתח כאן למה לפתוח חשבון באינטראקטיב?ישנם מעלות רבות באינטראקטיב ברוקרס, הנה כמה מהם:מינוף זול ונוח>עמלות קנייה/ מכירה זולות>המרה לדולר בזול>ניתן למכור בשכבות (יעילות מס)>שירות יעיל מאוד גם בצ'אט>אין חובת הפקדת מינימום בפתיחת חשבון>ביטוח עד 500,000$ מגובה התיק>הברוקר הגדול בעולם>הפלטפורמה תומכת בעברית>אפשרות מסחר בפלטפורמה המהירה והמתקדמת בעולם TWS>אפשרות מסחר בחשבון דמו> חסרונותאין ניכוי מס במקור.אין שירות לקוחות בעברית.נדרשת אימות כניסה באמצעות SMS. (ניתן לקבל SMS בגמ"ח SMS) קח אותי לשם! להצטרפות>>> לחצו כאן