קורס השקעות-ג

קורס השקעות

פרק שלישי

1. קרנות סל ומדדי מניות.
2. הדרך הנכונה להשקעה בשוק ההון.
3. שוק יורד לא מוכרים!
4. מעלות ההשקעה הפאסיבית
4. מיהו מדד S&P 500?!
המשך יבוא...

יחד נחזק את האיתנות הפיננסית של המגזר החרדי!​​

הודעה חשובה מאוד!!

אשרו קבלת דיוור אודות מאמר חדש! על מנת לאשר יש ללחוץ על הקישור >>>

זה פשוט וזריז! כל מייל שישלח יכלול קישור הסרה, באמצעותו תוכלו לבטל אישור זה בכל זמן שתבחר.

אם לא תאשרו, לא אשלח לכם בעתיד מידע אודות תוכן חדש באתר וחבל. הקדישו חצי דקה!

למעבר לפרק רביעי

19 מחשבות על “קורס השקעות-ג”

  1. אני חייב לציין שיישר כוח גדול על כל המידע והתחום שאין להרבה מושג בו.
    ממש עושה חסד ומצווה בחשיפה של הציבור החרדי לתחום,
    ובעיקר הצורה הברורה והמובנת עם הפשטת המושגים.
    שה' יצליח דרכך.

  2. למה שלא תעלו את זה בקובץ רגיל ולא רק כקישור ליוטיוב – למי שאין לו גישה ליוטיוב
    כעת אין לי אפשרות לצפות בזה
    נ.ב. האם גם הקורס בתשלום זה בצורה כזו (וממילא אין לי יכולת לקנות הקורס)
    הקורס יכול להועיל להרבה אברכים שיש להם גישה לנטפרי אבל לא ליוטיוב וכדומה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בחדרי מחשבים בכשרות חותם [שהיא הכשרות היחיד לשמירה על חדרי מחשבים] נחסמת כל צפיה בסרטים [אף שנטפרי מאשרת לאלו שיש להם מחשב אישי] זאת אומרת שאם אין קובץ שמע או מודפס אין את האפשרות לכלל הציבור שלא מחזיקים אינטנט בבית לצפות [ולרוב לאנשים אלו חסר הידע הבסיסית במסלולים לעומת אלו שקים להם אינטרנט בבית]

  4. יישר כח גדול, היה ברור ומעשיר.

    לגבי S&P 500 לא דובר על האם שווה להשקיע במדד עם דיבידנדים או ללא דיבידנדים
    ומה ההבדל ביניהם ?
    אם יש סיכון מוגבר יותר או עלות גבוהה יותר למדד עם דיבידנדים.
    אשמח להתייחסות בעניין.
    תודה רבה

  5. שלום,
    תודה רבה על המידע המונגש באופן כה ברור ומעניין.
    שאלה בקשר להשקעה בקרנות מחכות מדד: כיצד לא נוצרת 'בועה' כתוצאה מקרנות מחקות מדד?
    שווי כל מניה בשוק נקבע על פי כמות המשקיעים (הסלקטיביים) המאמינים בצמיחתה ומעונינים בקנייתה.
    מחקי המדד הפסיביים ייקנו את המניה ללא שהם אכן נותנים אמון בה באופן ספציפי אלא מתוך רצון למעקב אחר תנודות השוק, ובכך יעלו את רמת הביקוש של המניה ואת ערכה בשוק.
    שאלתי – האם לא עולה ערכן היחסי של המניות רק מכוח כך שהן נכללות במדד, ללא כל קשר לשווין האמיתי או לרמת הביקוש שלהן בשוק? ואם אכן, מהו הפתרון לסכנה שבבועתיות זו?
    תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *